El conegut periodista i comunicador Albert Om serà avui a Lloret de Mar. L’ha convidat el Club Marina Casinet perquè ofereixi una xerrada on es pregunta Qui té el poder? Ell mateix creu que la resposta no està gens clara.
El que està clar, segons ell, és que la ciutadania cada cop té més la sensació que tothom té bastant poder. I si es parla de poder avui en dia, cal tenir en compte el paper que tenen les xarxes socials. Segons Albert Om, encara és un món molt desconegut.
Nascut a Taradell i llicenciat en Ciències de la Informació, Albert Om acumula una gran experiència televisiva a TV3, on l’hem seguit com El convidat i, abans, amb el magazine El Club. Actualment l’escoltem cada vespre a RAC1, amb el programa Islàndia.
A més de ser un home de ràdio i televisió, va dirigir El 9 Nou de Sabadell i és conseller assessor del diari Ara. Entre altres guardons, Om va guanyar el premi Ondas l’any 2011.
La xerrada al Club Marina Casinet es farà avui, a partir de les vuit del vespre.
