Es presenta la nova temporada dels ‘Dijous de l’Aurora’, amb públic consolidat

L'acte està previst aquest dijous, a la Biblioteca (20 hores).

Cartell que anuncia la presentació

Conxa Alferez
Es presenta la nova temporada dels ‘Dijous de l’Aurora’, amb públic consolidat

00:00



Aquest dijous, les dones de l’Aurora presenten la nova temporada dels Dijous de l’Aurora, que arriba a la novena edició. Tenen lloc un cop al mes i consisteixen en activitats variades, com xerrades, presentacions de llibres i altres propostes. Enguany, hi ha canvi d’hora i totes les sessions, des de l’octubre fins al juny, començaran a les 19 hores.

L’objectiu és fomentar la participació de les dones en tots els àmbits de la vida, treballar per la igualtat de gènere en la societat i, de pas, analitzar la situació que tenen en l’actualitat. Per aquest motiu, s’ha presentat una programació farcida d’activitats, amb una gran varietat de propostes i tallers. Conxa Alférez diu que «és una temporada molt treballada que ens estem superant a nosaltres mateixes i estem molt il·lusionades».

Des del col·lectiu fan una crida a totes les dones que tinguin interès en participar amb l’Aurora. Conxa Alférez explica que «necessitem dones amb empenta i inquietuds, que vulguin col·laborar i fer-se sòcies. Cada dimecres, a les 7 de la tarda, l’Aurora es reuneix al primer pis de la Biblioteca. Totes les persones interessades poden venir, necessitem que ens ajudin».

Aquesta serà la 9a edició dels Dijous de l’Aurora, una proposta que es considera consolidada, amb públic fidel. La presentació és aquest dijous, a partir de les 8 del vespre, a la Biblioteca. L’acte comptarà amb una intervenció ben especial a càrrec de La Caravana de les Arts, que estarà farcida d’humor i que servirà per amenitzar l’esdeveniment. Després, hi haurà un refrigeri.

Tot a punt per la 13a Marxa de Torxes

El recorregut, que començarà aquesta nit a les nou del vespre i sortirà des de la Dona Marinera, estrena enguany nou itinerari.

L’Esplai Capicua inaugura exposició per celebrar el seu 35è aniversari

Hi trobareu objectes, fotografies i anècdotes de les quals han estat les tres dècades i mitja d'història de l'agrupació lloretenca.

Tarda de contes a la plaça Melcior Montero

L'activitat, a càrrec de la narradora oral Mon Mas, pretén apropar la biblioteca als barris més allunyats.

La Festa Major de les Alegries arriba diumenge amb una programació pensada per a tots els públics

Entre els actes més destacats trobarem la Batallada, el dinar a la Pineda i el berenar popular amenitzat amb discjòquei.