L’Espai Off inaugura la temporada aquest dissabte amb l’espectacle Psicosi a les 4:48. Aquesta és l’hora en què hi ha més suïcidis, segons el text de Sarah Kane, que argumenta que és l’hora en què els antidepressius deixen de fer efecte i es dóna pas, de nou, a l’angoixa.
Aquest és l’últim text que va escriure l’autora anglesa, que es va suïcidar un any després, quan tenia 28 anys. Qui l’encarna és Anna Alarcón, que matisa que la intenció de l’espectacle no és parlar de Sarah Kane, sinó entrar en el seu espai mental i emocional.
L’actriu Anna Alarcón assegura que tothom es pot sentir identificat amb les sensacions que s’expressen al llarg de l’obra. Un espectacle que, malgrat la seva duresa, intenta mostrar la part lluminosa de tot plegat i que la gent surti amb una dosi d’esperança.
El primer escenari d’aquesta temporada del Lloret Espai Off serà El Puntet de l’avinguda de Vidreres. És la ubicació escollida per a Psicosi a les 4:48, que es representarà aquest dissabte a les nou de la nit. Les entrades es poden comprar en els canals habituals: al mateix Puntet, al Museu del Mar o a la pàgina web del teatre.
El preu de l’espectacle és de vuit euros, però cal tenir en compte que hi ha un abonament de vint euros per veure els tres espectacles de l’Espai Off. A Psicosi a les 4:48 s’hi sumen Oh My God Barcelona! a les cotxeres d’Autocars Canals (divendres 2 de desembre, 20:30 hores) i El bon lladre al pub Gerry’s (divendres 16 de desembre, 21 hores).