Quatre alumnes de l’Institut Rocagrossa participen al campus Climàntica, a Aveiro

Els estudiants són Adrià Borràs, Aina Corts, Àlex Sheng i Marie Tomaszek, que han pogut participar en l’esdeveniment després de realitzar, l’any passat, un treball sobre els microplàstics.

Adrià Borras, Daniel Cortina
Quatre alumnes de l’Institut Rocagrossa participen al campus Climàntica, a Aveiro

00:00



Quatre alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Rocagrossa de Lloret han participat en el campus Climàntica, celebrat a principis de setembre a la ciutat portuguesa d’Aveiro. La cita, que se celebra cada any, té per objectiu conscienciar sobre el canvi climàtic.

Els estudiants són Adrià Borràs, Aina Corts, Àlex Sheng i Marie Tomaszek. Plegats han pogut participar en l’esdeveniment després de realitzar, l’any passat, un treball sobre els microplàstics. En aquest projecte exposen diferents aspectes sobre les restes de residus plàstics que es llencen al mar, com es descomponen i a on van a parar al final del seu cicle.

Un dels alumnes, l’Adrià Borràs, explica que «tot va començar quan la nostra professora va rebre un mail sobre el projecte, ens va comentar si volíem participar i en principi era tot molt lúdic, perquè no pensàvem en guanyar».

Daniel Cortina, professor de l’Institut Rocagrossa, assenyala que «el campus es feia a Aveiro, una localitat que és costanera, tenen salines i estan afectats pels microplàstics».

La participació en el campus Climàntica s’ha fet a través d’un projecte amb tallers de robòtica, ciències, audiovisuals, música i dansa. L’objectiu principal era adquirir nous coneixements i intercanviar impressions i vivències amb estudiants d’altres nacionalitats.

La cita ha servit als quatre alumnes de l’Institut Rocagrossa a aprendre a treballar en equip, a conèixer altres companys i aprofundir en temes relacionats amb el medi ambient.

Estudiants de batxillerat del Sant Quirze comencen classes sense aula pròpia

Alumnes i famílies romanen a l'espera de la creació d'un mòdul que s'instal·larà al pati del centre.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.