Aquest cap de setmana s’ha disputat la tercera regata de la Lliga Catalana de Llaüt Mediterrani. El resultat més destacat va ser el segon lloc que va obtenir el Club Rem Santa Cristina amb el seu Absolut masculí, en la Final A.

L’equip lloretenc va acabar per darrere del Club Rem Badalona, amb un temps de 5 minuts i 57 segons. La presidenta de l’entitat, Anna Rosa Bou, explica que va ser una final molt ajustada entre els dos equips.
“Vam estar per davant i en l’últim llarg vam veure que Badalona anava fort i no hi va haver ni un segon de diferència”
Anna Rosa Bou
El Club Rem Santa Cristina també va participar amb l’equip Veterà Femení, que va ser tercer en la Final “B”, amb 3 minuts i 9 segons, superat pels Xon’s d’Empuriabrava i el Cambrils.

La cita, a més, va comptar amb la presència del Club Rem Pescadors, que es va classificar per a la Final “B” amb l’Absolut Masculí i va acabar tercer, amb un temps de 6 minuts i 35 segons, per darrera del Club Nàutic Bétulo i el Club Rem Cambrils.
