La Corporació de Salut del Maresme i la Selva ha informat que ahir diumenge va morir una persona usuària de l’Hospital Sociosanitari de Lloret de Mar a causa del coronavirus. Amb aquesta, ja són dues les víctimes mortals confirmades en aquest centre, on actualment hi ha 43 pacients positius.
La Corporació també ha informat que l’Hospital Comarcal de Blanes va registrar ahir diumenge la segona mort en dos dies consecutius, elevant fins a 20 les víctimes mortals per COVID-19 que hi ha hagut en aquest centre sanitari. Segons dades de la Corporació, ahir va augmentar el nombre d’hospitalitzats fins a les 18 persones amb 5 nous ingressos, i es va donar d’alta un pacient.
A l’Hospital de Calella hi ha 24 pacients ingressats per coronavirus, i durant tota la jornada no es va registrar cap defunció, ni tampoc cap ingrés o donada d’alta. El nombre total d’ingressats als hospitals de Blanes i Calella per COVID-19 aquest diumenge és de 42 pacients, i el nombre de professionals sanitaris positius dels diferents centres és de 35 persones.
Pel que fa a la Regió Sanitària de Girona, hi ha 531 persones hospitalitzades, i el nombre de persones ingressades en estat greu és de 61. Pel que fa als professionals sanitaris confirmats per coronavirus és de 310 persones.
