La Selva Marítima Trail es disputa aquest diumenge de Tossa a Blanes

Aquesta serà la tercera edició de la prova i, per primera vegada, forma part de la Lliga Catalana de Curses de Muntanya.

Un tram de la cursa

Jordi Vissi
La Selva Marítima Trail es disputa aquest diumenge de Tossa a Blanes

00:00



Unes 500 persones d’arreu de Catalunya recorreran els 22 quilòmetres de la Selva marítima arran de mar amb un màxim de cinc hores, aquest diumenge. Participaran a la Trail Selva Marítima, que organitza el club de Fondistes de Blanes.

Un dels organitzadors, Jordi Vissi, ha explicat que el tret més característic de la prova és la proximitat amb el mar, tot i que també té desnivells al llarg del recorregut. La prova també passa pels tres jardins de la zona: Santa Clotilde de Lloret i Pinya de Rosa i Marimurtra de Blanes.

Els participants cal que estiguin preparats per, com a mínim, fer els trams més lleugers corrent, ja que la sortida és a les nou del matí des de Tossa i cal que arribin a Blanes abans de les dues.

Aquesta serà la tercera edició de la prova i, per primera vegada, forma part de la Lliga Catalana de Curses de Muntanya.

Les places estan gairebé plenes, tot i que si algú hi està interessat pot consultar la pàgina web dels Fondistes de Blanes.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.