23.3 C
Blanes

Talls intermitents de trànsit a l’avinguda Vila de Tossa

Causats per unes obres de llum i clavegueram, les restriccions s'han d'allargar dues setmanes.

Els talls, a l'avinguda Vila de Tossa.
Els talls, a l'avinguda Vila de Tossa.
Jordi Sais

Aquesta setmana s’estan fent talls intermitents de trànsit a la principal via de circulació que hi ha a Lloret de Mar: l’avinguda Vila de Tossa, a l’alçada del carrer Felip i Gibert.

El motiu són uns treballs per donar servei de llum i clavegueram en un edifici que es construeix al carrer Girona, el qual està tallat del tot al trànsit.

Jordi Sais, regidor de Seguretat Ciutadana, assenyala que és “un sector molt concorregut, pels accessos a les escoles Immaculada Concepció i Esteve Carles, a més de ser un eix amb molt de trànsit“.

Amb motiu d’aquestes obres, els vehicles que van en sentit Tossa per l’avinguda del mateix nom s’han de desviar per al passeig marítim. En canvi, els que van en sentit Blanes tenen un carril habilitat per circular. A més, han quedat el·liminades aquests dies les parades de bus de les línies 2 i 14, ubicades al Teatre Municipal i al barri dels Pescadors.

Segons fonts municipals, els treballs han de durar uns 15 dies, per tant, s’han d’allargar fins la setmana que ve, però s’espera que acabin abans.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.