‘The Goonies’, aventures i nostàlgia en pantalla gran

La projecció, recomanada a tots els públics és aquest dimecres (22h) a Can Carbó.

Els protagonistes de 'The Goonies'.
Cristian Fernández
‘The Goonies’, aventures i nostàlgia en pantalla gran
00:00

“The Goonies” és una de les pel·lícules més famoses dels anys ‘80. Un film d’aventures, amb un toc irresistible de comèdia. Aquest dimecres tindrem l’oportunitat de veure els Goonies en pantalla gran a dins del cicle de ‘Cinema a la Fresca’.

Aquesta pel·lícula narra el viatge d’un grup de nens que van a la cerca d’un tresor perdut. Dirigida l’any 1985 per Richard Donner i escrita per Chris Columbus, basada en una història de Steven Spielberg, director de la nova “West Side Story”.

El regidor de Cultura i Festes, Cristian Fernández, argumenta que «és un film dels anys vuitanta, és una pel·lícula molt coneguda i els joves l’han de descobrir, és mítica i està plena d’aventures».

La projecció de la pel·lícula “The Goonies” -gratuïta com tot el cicle- és aquest dimecres, 3 d’agost, a partir de les 22h al Centre Cívic de Can Carbó.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.