El torneig internacional Vitry Cup porta a Lloret 230 gimnastes de 130 països diferents

La competició ret homenatge a l’entrenadora internacional Nina Vitrichenko, preparadora de la selecció espanyola i mare d’Olena Vitrichenko, bronze a les Olimpíades d’Atlanta 96.

Gimnasta del Club Vitry

Luda Gogunska
El torneig internacional Vitry Cup porta a Lloret 230 gimnastes de 130 països diferents

00:00



El Club Vitry celebra aquesta setmana, a Lloret de Mar, la vuitena edició del torneig internacional de gimnàstica rítmica Vitry Cup.

La competició s’allarga quatre dies, fins aquest dijous. Al torneig s’esperen rebre més de 230 participants, dels 6 als 16 anys, provinents de tretze països, tal com ha explicat una de les entrenadores del club, Luda Gogunska.

El torneig ret homenatge a l’entrenadora internacional Nina Vitrichenko, preparadora de la selecció espanyola i mare d’Olena Vitrichenko, bronze a les Olimpíades d’Atlanta 96.

L’organització assegura que el torneig s’ha guanyat el prestigi del calendari esportiu de la gimnàstica rítmica. La competició es du a terme al pavelló municipal d’esports en horari de matí i tarda, des d’avui fins dijous.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.