Tots per Lloret reclama un Centre d’Urgències d’Atenció Primària per al municipi

És una proposta destacada dins l'àmbit de la salut i el benestar, juntament amb la residència i centre de dia per a la gent gran.

La Gent Gran és un dels col·lectius als quals s'adrecen aquestes propostes de Tots per Lloret.
Albert Robert
Tots per Lloret reclama un Centre d’Urgències d’Atenció Primària per al municipi
00:00

Tots per Lloret reclama un Centre d’Urgències d’Atenció Primària, amb personal mèdic especialitzat, a més de la construcció de la residència i centre de dia per a la gent gran de Lloret, ubicada al Turó d’en Buc.

Aquestes són les propostes més destacades de la candidatura, dins l’àmbit de salut i benestar, les quals es complementen amb demandes concretes: que l’hospital comarcal de La Selva tingui un cirurgià de guàrdia les 24 hores del dia, així com més especialistes als CAPs de Lloret.

La candidatura que encapçala Albert Robert anuncia que volen continuar bonificant l’IBI als propietaris que cedeixin pisos a famílies en risc d’exclusió o a joves, a més d’incrementar el parc d’habitatge de protecció social.

Tots per Lloret afirma que pretén desenvolupar programes com els ‘Àpats a domicili’, que cobreixen l’alimentació bàsica de persones que han perdut la capacitat d’autonomia, o bé el Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies, de caire preventiu on els experts ajuden les famílies.

El programa de Tots per Lloret està format per prop de 200 propostes.

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.

Junts reclama el perllongament de la C-32 fins a Lloret i critica la manca d’avenços del Govern

El partit denuncia que l’estudi de viabilitat encara no disposa de calendari ni de partida pressupostària.

L’oposició de Lloret de Mar demana un ple per abordar «la crisi interna» entre govern i personal de l’Ajuntament

La moció de suport als docents ha generat un ampli debat, però finalment ha estat retirada per l'esmena a la totalitat del PSC.