Tres alumnes del Rocagrossa, a les Olimpíades de Biologia

Hi han participat, juntament amb més de 300 alumnes de tot Catalunya.

Alumnes del Rocagrossa, a les Olimpíades de Biologia de Catalunya.
Olga Fradera
Tres alumnes del Rocagrossa, a les Olimpíades de Biologia
00:00

Tres alumnes de l’Institut Rocagrossa han participat a les Olimpíades de Biologia de Catalunya. Amb més de 300 participants arreu del país, la Júlia, en Rubén i l’Anna van fer les proves el passat dissabte a la Universitat de Girona.

Però no tothom pot accedir a unes olimpíades com aquestes. Per participar-hi, cal tenir una nota alta de Biologia a Primer de Batxillerat i portar molt bé tot el temari.

Alumnes del Rocagrossa, a les Olimpíades de Biologia de Catalunya.

La competició ha estat una «gran experiència» per a ells, que cursen Segon de Batxillerat, segons destaca la professora Olga Fradera, de l’institut Rocagrossa.

La selectivitat extraordinària del mes de setembre arriba al seu final i passarà a fer-se al juliol

Quique Molina, director de l'Institut Roca Grossa, valora positivament el canvi i afirma que l'alumnat sortirà beneficiat.

L’Ajuntament inverteix 350.000 euros en millores als centres educatius de Lloret de Mar

Les actuacions s’han fet durant l’estiu i inclouen nous espais de joc, treballs de pintura, reparacions i renovació de mobiliari i equipaments.

Les famílies de l’Institut Sant Quirze denuncien la incertesa pel nou batxillerat

L’AFA reclama més informació sobre les aules mentre el regidor d’Educació assegura que el consistori fa mesos que pressiona el Departament.

La Plataforma per una Educació Digna a Lloret denuncia la retallada de l’Aula d’Acollida Intensiva per al curs vinent

PEDAL considera que és una "eina clau" per a la immersió lingüística, però que no ha funcionat bé per culpa de la “pèssima planificació” per part del Departament d’Educació.