Un xoc entre un cotxe i una moto a la rotonda de Fenals provoquen un ferit

L’accident ha tingut lloc sobre les nou del matí, per causes que no se saben.

Els cossos de seguretat al lloc de l'accident

Accident, aquest matí, a Lloret de Mar. Una moto i un cotxe han xocat a la rotonda de Fenals, entre la carretera de Blanes i l’avinguda Amèrica. El resultat ha estat un ferit, el conductor de la moto, que és veí de Lloret. No es troba en estat greu, però se l’han endut en ambulància a l’hospital comarcal de la Selva, a Blanes.

L’accident, que ha tingut lloc sobre les 9 del matí, per causes que no se saben, ha generat retencions de trànsit, en una hora amb força mobilitat a la vila. El xoc ha obligat a tallar una part de la rotonda de Fenals, mentre s’evacuava el ferit. Fins al lloc dels fets, s’hi han desplaçat una ambulància, dues patrulles de la policia local i dos camions dels Bombers.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.