24.4 C
Blanes

Una nova defunció al sociosanitari de Lloret eleva a 8 el nombre de morts per coronavirus en aquest centre

Ahir es va desconfiar la tercera planta del centre, ja que els pacients afectats per la Covid-19 que s'hi trobaven ja han completat el corresponent temps d'aïllament i s'han mantingut asimptomàtics.

La porta del sociosanitari, fa uns dies
La porta del sociosanitari, fa uns dies

L’hospital sociosanitari de Lloret ha registrat una nova mort per coronavirus i el nombre de víctimes ja puja a vuit en aquest centre.

Cal destacar que aquest dilluns s’ha procedit a desconfiar la tercera planta del centre, ja que els pacients afectats per la Covid-19 que s’hi trobaven ja han completat el corresponent temps d’aïllament i s’han mantingut asimptomàtics.

D’altra banda, recordem que al sociosanitari des del 23 d’abril no s’ha detectat cap nou cas positiu.

I volem afegir que el nombre total de pacients ingressats als hospitals de la Corporació de Salut del Maresme i la Selva per Covid-19 és de 20 persones. A l’Hospital de Blanes aquest dilluns s’ha mantingut amb un total de 3 pacients ingressats per coronavirus i no s’ha registrat cap nou cas, cap ingrés ni cap nova defunció. A més, només hi ha un professional positiu i en aïllament per la Covid-19. A Calella, hi ha un total de 17 pacients ingressats i aquest dilluns s’ha registrat una nova defunció.

En relació a la situació al conjunt de centres hospitalaris de la Regió Sanitària de Girona i dels professionals afectats dir que el nombre de persones ingressades en estat greu és de 24. El total de persones hospitalitzades és de 299 i els professionals sanitaris confirmats per coronavirus són 99.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.