25 C
Blanes

Valoració molt positiva de la 20a edició del MIC, que ha comptat amb 6.000 participants

La vintena edició del torneig de futbol base ha recuperat la normalitat després de dos anys d'aturada.

Un dels partits d'aquest 2022 (MIC)
Un dels partits d'aquest 2022 (MIC)
Juanjo Rovira

L’Athletic Club, la Reial Societat, el Barça, el València i l’Olympique de Marsella, en categories masculines, i l’Espanyol, en categoria femenina, han estat els guanyadors de la 20a edició del MIC de futbol. L’esdeveniment s’ha recuperat després de dos anys de pandèmia, amb Lloret de Mar repetint com una de les seus principals.

El director del MIC, Juanjo Rovira, en fa una valoració molt positiva: “Molt contents, es nota que la societat tenim ganes de sortir i intentar tornar a la normalitat i això es tradueix també en el món de l’esport”.

El MIC de futbol al 2022 (@danimuvisuals)

Han estat cinc dies de bon futbol, en què s’han pogut veure els equips de base de clubs de renom, amb altres de més modestos. En total, la competició ha reunit uns 6.000 participants d’una trentena de països diferents, amb 33 seus repartides arreu de les comarques gironines.

Tot i així, Juanjo Rovira remarca que el nombre de persones que mou el torneig és molt més elevat, ja que els acompanyants i el públic en general cada vegada és més ampli.

“Quan parlem de participants ens referim als que estan inscrits, però això es multiplica per molt, perquè veiem un munt de gent que segueix l’esdeveniment i no està inscrita”

Juanjo Rovira

El MIC ha celebrat la vintena edició amb pràcticament màxima normalitat després de dos anys d’aturada per la pandèmia i, a més, el temps ha acompanyat.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.