La mala mar obliga a suspendre el Primer Bany de l’Any

L'activitat es posposa per d'aquí a una setmana: el proper diumenge, 17 de gener.

Queda suspès el Primer Bany de l’Any a causa de la mala mar que hi ha en aquests moments a la costa de ‪‎Lloret‬ de Mar. Així ho recomana el departament de Protecció Civil.

Segons fonts del Club Natació Lloret, l’activitat es durà a terme d’aquí a una setmana: el proper diumenge, 17 de gener.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.