Quatre platges de Lloret reben el distintiu de la «Bandera Blava»

Lloret comptarà amb quatre banderes blaves aquest estiu. L’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC) i la Fundació d’Educació Ambiental n’han atorgat a les platges de Lloret, Fenals, Sa Boadella i Santa Cristina. En el conjunt de les comarques gironines, n’onejaran 28 -les mateixes que l’any passat-, i arreu de Catalunya 89, una menys que […]

Lloret comptarà amb quatre banderes blaves aquest estiu. L’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC) i la Fundació d’Educació Ambiental n’han atorgat a les platges de Lloret, Fenals, Sa Boadella i Santa Cristina. En el conjunt de les comarques gironines, n’onejaran 28 -les mateixes que l’any passat-, i arreu de Catalunya 89, una menys que el 2013.

La bandera blava és un distintiu per a aquelles platges, clubs nàutics i ports esportius que presenten unes bones condicions higièniques, de seguretat, d’accés lliure i de sostenibilitat, que compleixen la legislació, que atenen les persones amb discapacitat i que tenen una oferta complementària i educativa, entre altres coses.

Girona és la segona província catalana on hi ha més platges amb bandera blava. Davant hi ha Tarragona, amb 38 platges. A Barcelona, n’hi ha 23. Pel que fa als ports, Girona manté les 8 distincions del 2013, Barcelona les 9 i Tarragona en té 7.

L’ADEAC qualifica de satisfactòria la situació de les platges i ports catalans i valora positivament que, malgrat els problemes pressupostaris, Catalunya hagi mantingut l’aportació econòmica.

En el conjunt de l’Estat, Catalunya és el tercer territori amb més banderes blaves, per darrere de Galícia, que en té 123, i del País Valencià, amb 120. La segueix Andalusia, que n’ha obtingut 81. I afegir que Espanya manté el lideratge entre els 48 estats i 51 territoris que hi participen.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.