El Club Rem Santa Cristina en sènior masculí i els Pescadors en cadet femení s’han proclamat campions de la dotzena Lliga Catalana de Llaguts. Les dues tripulacions lloretenques han segellat el primer lloc aquest diumenge a Sa Caleta, en l’última regata de la temporada.
El vicepresident de la Federació Catalana de Rem, el lloretenc Toni Pujol, explica que tots dos equips necessitaven guanyar diumenge.
L’Infantil dels Pescadors també tenia possibilitat de proclamar-se campió de Lliga, però, tot i que van guanyar la regata de diumenge, no va poder ser.
Aquesta temporada, la lliga ha estat molt competitiva i Toni Pujol està content de veure que hi ha equips joves que pugen amb moltes ganes i força.
Un cop acabada la lliga, els equips centraran els entrenaments a preparar el Campionat de Catalunya, que es disputarà el cap de setmana del 20 i 21 de setembre a Cambrils.