600 persones es vacunen avui de la grip al Puntet

En l’últim dia de la campanya de la grip, la voluntat és vacunar una persona cada minut de mitjana, des de les 9 del matí fins a les 7 de la tarda.

Usuaris, vacunant-se de la grip avui al Puntet.
Marina Nicolàs
600 persones es vacunen avui de la grip al Puntet
00:00

600 persones es vacunaran avui al Puntet, en l’últim dia de la campanya de la grip. La voluntat és vacunar una persona cada minut de mitjana, des de les 9 del matí fins a les 7 de la tarda. L’horari és ininterromput. Una jornada així d’intensa ha requerit organitzar el Casal de Joves. La regidora Marina Nicolàs exposa que «hem habilitat un circuit d’entrada i sortida molt clar, amb gent ordenant la cua».

Els agents cívics que hi ha a fora del Puntet prenen la temperatura a les persones que fan cua, a més de recordar-los les mesures de seguretat, com la higiene de mans, la distància i la mascareta.

Les hores per vacunar de la grip al Puntet fa dies que estan esgotades.Es calcula que unes 4.500 persones han passat per aquest equipament per vacunar-se des de mitjans d’octubre fins ara. A partir d’ara, qui ho vulgui fer, ha de demanar hora demanant cita al CAP de Lloret, on les vacunes s’administren fins el 22 de desembre.

La cua a fora del Puntet, de bon matí.

Es pot demanar cita de manera telefònica i online. Trucant al telèfon 972 37 29 09 o a través del web de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva (salutms.cat).

Porta d’entrada al Puntet, amb usuaris esperant el torn.

Aquest any, a causa de la pandèmia de la Covid-19, es considera que posar-se la vacuna de la grip és més important que mai. La campanya s’adreça a tothom, no només als grups vulnerables.

El neurobiòleg lloretenc Marc Schneeberger estudia la relació entre obesitat, envelliment cerebral i neurodegeneració

L’investigador, que desenvolupa la seva carrera a la Universitat de Yale, assegura que l’obesitat pot actuar com un model d’envelliment accelerat.

Les noves ambulàncies que donen servei a Lloret tenen tecnologia avançada i millors prestacions

Els vehicles, de nova generació, estan permanentment connectats amb el SEM i disposen d'ecògrafs portàtils i analítiques ràpides.

La Corporació de Salut i Serveis Funeraris Cabré Junqueras renoven el conveni de col·laboració

L'acord permet consolidar la beca de final de vida i dol i mantenir el programa de musicoteràpia a la Unitat de Cures Pal·liatives i la Unitat de Llarga Estada de l'Hospital de Calella.

La clínica Abaden celebra el seu 25è aniversari amb un brindis al carrer Sant Josep

Aquest dijous a la tarda oferirà un aperitiu i un brindis davant del centre per commemorar els vint-i-cinc anys.