Alfonsina Peppa, de Lloret de Mar, guanyadora de la Costa Brava Stage Run, en dones

Una victòria que va aconseguir de manera solvent i, a més, va fer una meritòria sisena posició de la general.

Alfonsina Peppa, a l'Stage Run 2019

Alfonsina Peppa
Alfonsina Peppa, de Lloret de Mar, guanyadora de la Costa Brava Stage Run, en dones

00:00



La lloretenca Alfonsina Peppa va guanyar, en dones, la Costa Brava Stage Run, disputada fa un parell de caps de setmana. Als seus 39 anys ja va guanyar fa uns mesos la Ultratrail del Montnegre i aquest cop l’objectiu era tornar a travessar la meta en primera posició. Tot i així, reconeix que la prova li va anar fins i tot millor del que esperava.

La lloretenca va dominar de manera clara des del primer dels tres dies i, a banda de quedar primera en la categoria femenina, també va aconseguir una destacada sisena posició al rànquing general. Tot plegat és el resultat d’una bona preparació.

Alfonsina Peppa durant l’Stage Run 2019

La corredora va completar els tres trams, que suposaven 125 quilòmetres, en un temps de 15 hores, 38 minuts i 37 segons. En la primera jornada, que anava de Blanes a Tossa de Mar, va fer una marca de 2 hores i 38 minuts, mentre que en la tercera, des de Palamós fins a l’Escala, va necessitar quasi 7 hores. L’últim dia, va completar el tram entre Roses i Portbou en poc més de 6 hores.

Alfonsina Peppa en un entrenament

Ara fa justament deu anys que Alfonsina Peppa va participar en el seu primer Ironman i des de fa uns tres anys es dedica només a les ultres de córrer. Unes proves que reconeix que generen molt de patiment però que, a la vegada, omplen molt.

Tot i que assegura que fer proves d’ultratrail és molt gratificant, també remarca la importància que té prendre les precaucions de salut necessàries per no patir cap incident.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.