La Cabra’s Trail, una prova que recorre corriols desconeguts dels boscos de Lloret

Arriba aquest diumenge, amb tres distàncies diferents: Kids, Cabreta i Cabrona.

Àngel Mullera
La Cabra’s Trail, una prova que recorre corriols desconeguts dels boscos de Lloret
00:00

Aquest diumenge se celebra la Cabra’s Trail, una cursa de muntanya que compta amb tres distàncies: la Kids, la Cabreta de 7 quilòmetres i la Cabrona de 14 km. La previsió és que hi participin unes 200 persones, que gaudiran de corriols i boscos de Lloret de Mar, per indrets on no s’hi passa mai.

Un dels organitzadors, Àngel Mullera, explica que les distàncies de 7 i 14km són per a adults, i que la darrera està pensada per a gent entrenada. Mentre que la prova Kids, que «no és competitiva», es concentra al voltant del Sanddance.

Cabras Kids
Un dels participants de la Kids.

La cita arriba amb novetats en els recorreguts per fer la prova més atractiva: «passes per llocs de Lloret on no has estat, indrets divertits, només muntanya, no hi ha asfalt», al voltant de Sant Pere del Bosc, l’Àngel i altres corriols.

Després de la Cabra’s Trail els participants podran gaudir de l’espai Sanddance, on es farà una botifarrada i tothom que ho vulgui es podrà banyar a la piscina. Les inscripcions, que estan obertes, es formalitzen al web de la prova. Mentre que el dia abans, dissabte en horari de tarda, es poden fer de manera presencial a les pistes d’atletisme, on es recullen els dorsals.

L’Eurockey Cup sub-15 reunirà 20 equips en un torneig que es disputarà entre Lloret de Mar i Blanes

El torneig començarà aquest dijous a les 11 del matí amb el sorteig dels grups al Pavelló i acabarà diumenge amb una final a 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.