Aquest diumenge obre el bar del Teatre de Lloret de Mar, després de dos anys tancat

El local passa a estar gestionat pel Grup Kikker’s, que ha preparat una festa d’inauguració.

Entrada del teatre, per on s'accedeix al bar.
Blanca Lloveras
Aquest diumenge obre el bar del Teatre de Lloret de Mar, després de dos anys tancat
00:00

Aquest diumenge s’inaugura el bar del Teatre, després de dos anys d’inactivitat. El local passa a estar gestionat pel Grup Kikker’s, que ha preparat una festa d’inauguració per donar la benvinguda a aquesta nova etapa.

“Estem molt contents de comunicar que, després de dos anys tancat, el bar del Teatre aixeca el teló”, anuncia Blanca Lloveras, del Kikker’s, que convida tothom a gaudir de la festa d’aquest diumenge, 16 d’abril.

L’acte d’inauguració del nou establiment, anomenat Kikker’s Teatre, començarà a les dotze del migdia i s’allargarà fins a les quatre de la tarda. Els assistents podran gaudir de cervesa i cava i d’un concert de rumba, que anirà a càrrec de Jero El Rumbo.

El sector turístic de Lloret de Mar aposta pel català amb sis empreses ‘lingüísticament responsables’

Són els hotels Anabel i Acapulco, les agències Tastets de Món, Marmirada i Traveltec, així com el Golf Lloret.

El Panxos, 30 anys com a referent de la cuina mexicana a Lloret de Mar

L'emblemàtic restaurant familiar ha rebut aquest dilluns el reconeixement del gremi i l'Ajuntament.

Els restaurants de Lloret alerten de la manca de personal qualificat en plena temporada turística

El sector assenyala que té dificultats per trobar cambrers, cuiners i altres perfils, mentre aposta per apujar sous i altres millores laborals.

Lloret de Mar supera per primer cop les 900 compravendes anuals i impulsa el mercat immobiliari de la Costa Brava

El municipi registra un augment del 16,1% en les operacions durant el 2025.