26.6 C
Blanes

Arriba l’11a edició del concurs de fotografies submarines fetes a pulmó lliure

Es farà aquest diumenge, a partir de les 09.30 hores, a la platja de Cala Canyelles.

Un participant del concurs (imatge d'arxiu)
Un participant del concurs (imatge d'arxiu)
Manel Llenas

Aquest diumenge, arriba una cita molt esperada per als amants de la fotografia i l’apnea -la prova esportiva que mesura la capacitat per estar sota l’aigua sense ajuda d’oxigen. Es tracta de l’onzena edició del concurs d’imatges submarines fetes a pulmó lliure.

Cartell de la competició

Es titula Foto Sub Apnea Peixos i l’organitzen de manera conjunta l’Associació Club Esportiu Subaquàtic Girona, l’Associació Centre d’activitats Subaquàtiques Costa Brava i el Club Nàutic Cala Canyelles. Hi participaran clubs federats d’arreu de l’Estat espanyol amb l’objectiu de sumar punts per a la Copa Catalana.

El certamen compta amb dues categories, com és habitual. En la primera, es valorarà la quantitat de peixos fotografiats i, en l’altra, la qualitat de les imatges. Els participants tindran 4 hores per fer-les, tal com ha explicat un dels organitzadors, Manel Llenas, membre de l’Associació Club Esportiu Subaquàtic Girona, que ha afegit que només hi poden participar persones habituades a practicar l’apnea.

L’onzena edició del campionat de fotografies de peixos fetes a pulmó lliure es farà aquest diumenge. Serà a partir de dos quarts de deu del matí, a la platja de Cala Canyelles.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.