Ja es poden visitar els aparadors de Halloween que participen al concurs

Demà dimecres s'obrirà el període de votació popular i les puntuacions se sumaran a les del jurat.

Ja es poden visitar els 13 aparadors que participen al concurs de Halloween que organitza l’Ajuntament. Estaran muntats durant tota la setmana, amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i fomentar la participació dels establiments en la decoració dels seus aparadors amb motiu del que a Lloret s’ha anomenat el Castaween, una combinació de la castanyada i el Halloween.

Aquesta és la tercera edició del concurs i, a banda del jurat, recordem que també tindrà pes el vot popular. Les votacions s’obriran aquest dimecres en línia i hi podran participar totes les persones empadronades a Lloret de Mar per escollir el seu aparador preferit. El resultat d’aquesta votació s’afegirà a la puntuació del jurat per determinar els establiments guanyadors.

Els tres establiments que obtinguin les puntuacions més altes rebran 600, 300 i 150 euros, corresponents al primer, segon i tercer premi.

Obertes les inscripcions per al 3r concurs d’aparadors de Halloween

Els aparadors hauran d'estar decorats del 27 d'octubre al 2 de novembre i, a banda de valorar el jurat, es farà una votació popular.

Els comerciants de Lloret alerten que les vendes d’aquesta temporada han comptat amb imports més baixos

Segons dades, el 57% dels establiments ha percebut menys afluència i la despesa per client ha disminuït en un 45% dels casos.

Els restauradors de Lloret alerten d’una pèrdua de rendibilitat aquesta temporada

El sector manté l'afluència de clients, però registra una reducció de la despesa mitjana amb un mes d'agost més fluix de l'habitual.

L’Ajuntament sanciona una vintena d’establiments que incomplien la normativa de mostres comercials

Les multes, de 250 euros, s'han posat a comerços que exposaven articles amb missatges ofensius o col·locaven mostres fora de l'espai autoritzat.