Ja es poden visitar els 13 aparadors que participen al concurs de Halloween que organitza l’Ajuntament. Estaran muntats durant tota la setmana, amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local i fomentar la participació dels establiments en la decoració dels seus aparadors amb motiu del que a Lloret s’ha anomenat el Castaween, una combinació de la castanyada i el Halloween.
Aquesta és la tercera edició del concurs i, a banda del jurat, recordem que també tindrà pes el vot popular. Les votacions s’obriran aquest dimecres en línia i hi podran participar totes les persones empadronades a Lloret de Mar per escollir el seu aparador preferit. El resultat d’aquesta votació s’afegirà a la puntuació del jurat per determinar els establiments guanyadors.
Els tres establiments que obtinguin les puntuacions més altes rebran 600, 300 i 150 euros, corresponents al primer, segon i tercer premi.
