Blaumut actua aquest dijous als jardins de Santa Clotilde en el marc del festival Vinomi. La banda, que combina el folk amb el pop, la música clàssica i la cançó d’autor, presentarà el seu segon treball, titulat El primer arbre del bosc.

Tot i que l’estil és el mateix, el violinista, Vassil Lambrinov, ha explicat que aquest disc està molt més treballat que el primer, El turista. Segons Lambrinov, el grup arrossega un públic molt variat, de totes les edats.
El concert de Blaumut tindrà lloc demà dijous a les nou de la nit, als jardins de Santa Clotilde. Les entrades, que valen vint euros i inclouen la visita als jardins i una copa de vi, s’han de comprar a la pàgina web del festival Vinomi, al Museu del Mar o al Puntet.