El Cineclub Adler ofereix una nova projecció aquest dijous. En aquesta ocasió, la pel·lícula escollida és Burning, del cineasta coreà Lee Chang-dong.
És la història del Jong-su, un jove fill de pagès que es troba amb una antiga veïna del poble, amb qui inicia una aventura. És la Hae-mi, que marxa a l’Àfrica i deixa a Jong-su l’encàrrec de tenir cura del seu petit apartament i d’un gat que el noi no arriba a veure mai. Es tracta d’una adaptació de la història Graners en flames, de Haruki Murakami.
El president del cineclub, Joan Moret, argumenta que és una pel·lícula fascinant. I afegeix que és una de les propostes més potents d’aquesta temporada. Joan Moret apunta que la projecció de Burning arriba en un any molt destacat per al cinema asiàtic. Es podrà veure demà dijous, a les nou de la nit, al Teatre de Lloret.
I de cara a diumenge, el cineclub ha programat una nova sessió del Petit Adler, amb un film d’animació titulat La rata pirata i altres aventures per créixer. És una divertida història de l’escriptora Julia Donaldson, que es projectarà amb tres curtmetratges sobre l’aventura de créixer.

Joan Moret apunta que El meu primer festival és un recull de curtmetratges molt variat, que sempre transmeten valors als més petits; arribarà a Lloret el 24 de novembre. Abans, però, insistim que hi ha sessió del Petit Adler, recomanada a partir dels 3 anys. La projecció es farà aquest diumenge, a les dotze del migdia, al Teatre.