Obertes les inscripcions per a la gimcana familiar de l’Escola Oficial de Patges Reials

Es farà als Jardins de Santa Clotilde del 5 al 8 de desembre i les entrades es poden comprar al web de Patrimoni Cultural.

Cristina Aymerich
Obertes les inscripcions per a la gimcana familiar de l’Escola Oficial de Patges Reials
00:00

Tot i que encara queda bastant per la data, torna l’Escola Oficial de Patges Reials. Es farà als Jardins de Santa Clotilde del 5 al 8 de desembre, però les inscripcions per a la gimcana familiar ja estan obertes, al web de Patrimoni Cultural.

Una proposta pensada perquè les famílies puguin gaudir i viure el Nadal d’una manera diferent, en què els infants hauran de superar diferents proves relacionades amb les tasques que fan habitualment els patges dels Reis de l’Orient, dels quals rebran instruccions.

«L’objectiu és passar una bona estona sense pantalles, poder gaudir de l’entorn i resoldre pistes per aconseguir que el Nadal pugui ser una realitat».

Cristina Aymerich

Cristina Aymerich anima a tothom a participar en aquesta activitat.    

«Sabem que queda prop d’un mes ja, però animem a tothom que faci la seva reserva, són visites que acaben de seguida».

Cristina Aymerich

Com dèiem, les inscripcions ja estan obertes i es poden fer a través del web de Patrimoni Cultural. Les entrades tenen un preu de 6,10 euros.

El Club d’Escacs Lloret organitza un torneig popular per la Festa Major

La competició es farà al Puntet, a l'avinguda de Vidreres, a partir de les deu del matí.

Un espectacle conjunt al Teatre posarà punt i final a la celebració del 75è aniversari del Casal de l’Obrera

Serà aquest diumenge a partir de les sis de la tarda i reunirà a membres de l'entitat cultural de tots els temps.

«Estimada Montserrat, encara que sigui mentida» arriba al Teatre de Lloret

El monòleg interpretat per Judit Saula serà aquest dissabte a les set de la tarda i encara queden algunes entrades disponibles.

La Biblioteca acull la xerrada «El català i tu» per fomentar l’ús de la llengua

La sessió tindrà lloc aquest dimecres a les set de la tarda a la sala polivalent i anirà a càrrec de Llenguaferits.