Carlos Clos, nou president del Club de Futbol Lloret

Agafa el relleu d'Angelina Bonet al capdavant de l'entitat esportiva, en la qual inicia un mandat de 6 anys.

Carlos Clos presidirà el CF Lloret durant 6 anys.
Carlos Clos
Carlos Clos, nou president del Club de Futbol Lloret
00:00

Carlos Clos és el nou president del Club de Futbol Lloret. La seva candidatura, que ha estat l’única que s’ha presentat al procés electoral de l’entitat, ha estat proclamada aquest divendres.

D’aquesta manera, el lloretenc inicia un mandat de 6 anys al capdavant del Club de Futbol Lloret, on hi ha estat vinculat amb diferents funcions des de fa prop d’una vintena d’anys. En els darrers temps, Carlos Clos ha fet d’entrenador, delegat de diferents equips de la base i ha format part de la junta directiva en funcions de vocal. Ara, assumeix aquest nou repte com a president.

«Ho afronto amb il·lusió, però al mateix temps amb una responsabilitat molt gran: estem parlant d’un club centenari i la responsabilitat és molt gran»

Carlos Clos

Clos agafa el relleu d’Angelina Bonet, que ha estat dirigint l’entitat en les últimes dues temporades, com la primera dona presidenta del club. El nou president ha agraït la tasca feta per ella i també per l’anterior president, Eduard Coloma.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.