Ciutadans exigeix la construcció d’un nou institut escola a Lloret de Mar. La formació argumenta que falten places i els centres educatius actuals tenen unes ràtios molt elevades.
Jordi Hernández, portaveu del grup municipal a l’Ajuntament, exposa que “els nostres alumnes estan en centres totalment col·lapsats, on es van servir espais com el menjador com a aules”.
En un comunicat, C’s explica que la necessitat d’un nou institut escola a Lloret de Mar és una problemàtica històrica, compartida amb les famílies i la comunitat educativa. Afegeix que la posada en marxa de l’institut Sant Quirze no ha estat suficient i que fa falta un nou centre. Recordem que Lloret compta amb un institut-escola ubicat a Fenals.
Per tot plegat, la formació proposa presentar una moció conjunta amb la resta de partits a l’oposició de cara al proper plenari.
