Comencen els vermuts al Museu del Mar, cada diumenge de juny

Es tracta d'una visita guiada que acaba amb un petit aperitiu a la terrassa del Museu, amb totes les mesures anticovid. La cita és cada diumenge a les 12 hores.

Una de les terrasses del museu del mar de Lloret
Xavi Flores
Comencen els vermuts al Museu del Mar, cada diumenge de juny
00:00

Aquesta setmana comença l’activitat Vermut al Museu, que es farà cada diumenge del mes de juny. És una visita guiada al Museu del Mar que havia de fer-se l’any passat, però es va haver d’anul·lar per la situació de pandèmia.

El regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores, explica que és la visita que fan habitualment, però acaba amb un petit aperitiu a la terrassa del Museu. El regidor remarca que es compleixen totes les mesures anticovid.

“Pensem que és una forma diferent i lúdica de gaudir del patrimoni i que té molt bona acollida perquè totes les visites guiades que fem habitualment esgoten places”

Xavi Flores

Xavi Flores recorda que el Museu del Mar fa un repàs a la història de la vila, des del Lloret agrícola, passant pel Lloret mariner i arribant al boom turístic.

“Crec que és un recorregut molt interessant que permet descobrir moltes coses de Lloret desconegudes per molts”

Xavi Flores

La visita Vermut al Museu es farà cada diumenge de juny a les dotze del migdia i les places són limitades. El preu és de quatre euros per persona. Per fer les reserves cal adreçar-se al Museu del Mar, trucar al 972 36 44 54 o bé a través de la pàgina web de Patrimoni (patrimoni.lloret.cat).

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.