Aquesta setmana han començat les obres de millora de l’accés a la urbanització dels Pinars, les quals tenen una durada aproximada de 6 mesos. Els treballs, molt esperats, han començat aquest dilluns amb la senyalització a l’entrada sud de la urbanització.
Les tasques -que van a càrrec del departament de Territori- han estat llargament reivindicades per l’Ajuntament de Lloret de Mar degut a l’elevada sinistralitat que hi ha en aquest punt de la carretera C-63.

Albert Robert, regidor d’Urbanisme, destaca que “és un dels punts negres a l’entrada de Lloret, els veïns reclamaven una millora, així com nosaltres i l’Ajuntament de Vidreres». El regidor afegeix que els treballs havien de començar abans de l’estiu, però degut al trànsit que hi ha, van decidir a esperar a la tardor.
Tot i que el consistori volia que es fes una rotonda, finalment els tècnics del govern català han optat per fer-hi un carril d’entrada i sortida a la urbanització. Segons fonts municipals, és una “solució millor i més econòmica”.
Els treballs -que milloraran la visibilitat d’aquest accés als Pinars- es completaran amb l’adequació de la senyalització, el drenatge i les barreres de seguretat.
