Cristina Catalan balla per reivindicar les grans figures femenines de la història

En un espectacle amb l'escola Gitza sobre el 8M aquest diumenge (18h) a l'Hospitalet de Llobregat.

Les ballarines de l'escola Gitza
Cristina Catalán
Cristina Catalan balla per reivindicar les grans figures femenines de la història
00:00

La ballarina lloretenca Cristina Catalán forma part d’un espectacle de dansa en clau femenina aquest diumenge a l’Hospitalet de Llobregat. La finalitat és retre homenatge a «grans figures femenines de la història», com les actrius Rita Hayworth i Sarah Bernhardt o la poetessa Sylvia Plath, «que no van obtenir l’èxit que mereixien». La mirada se fixa en el 8M.

La Cristina explica que “interpreto a Cassandra, una figura de la mitologia grega que, en negar-se a mantenir relacions sexuals amb Apolo, és castigada amb el do de la profecia sense que ningú no se la cregui”. Afegeix que l’espectacle compta amb diversos ‘solos’ de dansa.

L’espectacle de dansa és aquest diumenge, 23 de març (18h) al centre cultural La Bòbila a l’Hospitalet de Llobregat. El dia abans, demà dissabte, hi haurà tallers a l’escola Gitza, que organitza l’espectacle juntament amb Amanda Rose.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.

Lloret de Mar celebra la Diada amb un tastet de cultura i una ofrena floral

La plaça de la Vila acollirà una plantada de gegants, un pilar i cançons populars entre d'altres.