Estem al mes de setembre i, com és habitual, aquests dies s’obren les inscripcions per apuntar-se a tot tipus de cursos i activitats que es fan al llarg de l’any. És el cas de l’oferta esportiva municipal, que aglutina més d’una trentena de propostes, entre atletisme, natació, gimnàstica, marxa nòrdica i ioga. A més dels cursos que organitza l’Ajuntament, hi ha els que munten els clubs esportius i les activitats extraescolars de les AMPES.
Pel que a l’oferta d’enguany, hi ha una novetat referida a una activitat gratuïta: el corre-corre camina-camina. La regidora d’Esports, Ester Olivé, destaca que “hi tindran accés els joves a partir de 14 anys, en una activitat que permet l’ús lliure de les pistes d’atletisme”. Recorda que l’altra proposta gratuïta s’ubica als parcs de salut que hi ha a l’Avinguda de Blanes i a l’Avinguda del Rieral “Can Sabata”, amb classes dirigides per un monitor.
Totes les propostes esportives que hi ha a Lloret es troben recollides en una guia, en què les activitats es presenten en funció de l’edat. Segons fonts municipals, l’oferta és “àmplia, hi ha alguns cursos que s’omplen ràpidament, però en general tothom que demana una plaça pot accedir-hi”. La regidora conclou que la finalitat és que “tothom que ho vulgui pugui fer esport”.
Les inscripcions per a l’oferta esportiva municipal es formalitzen entre demà i el 26 de setembre. Els primers dies (17, 18 i 19 de setembre) van adreçats als usuaris sènior, el 22 i 23 de setembre per als adults, mentre que els nens s’hi han d’apuntar del 24 al 26. Les inscripcions s’han de formalitzar a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana, a l’OIAC, als baixos de l’Ajuntament (de les 8:30 a les 15 h). El tràmit també es pot fer en línia.