Daniela Guillén afronta el Gran Premi d’Alemanya com a líder del campionat

La lloretenca encapçala la classificació del mundial de motocròs, empatada amb Kiara Fontanesi.

Daniela Guillén afronta aquest cap de setmana, tant dissabte com diumenge, la segona prova del Mundial de Motocròs femení. La cita serà al Gran Premi d’Alemanya, al circuit de Teutschenthal, un dels traçats més emblemàtics del calendari mundialista i caracteritzat pel seu terreny “hard pack”.

La pilot de Lloret de Mar arriba a Alemanya com a líder provisional del campionat després d’imposar-se el passat cap de setmana al Gran Premi de França, on va protagonitzar una espectacular remuntada per acabar guanyant la segona màniga. Guillén torna ara a un circuit on ja va aconseguir pujar al podi la temporada passada. En aquella ocasió va signar una segona i una quarta posició en les curses disputades a Teutschenthal.

La pilot catalana ja sap què significa arribar com a líder a una segona cita del Mundial, una situació que també va viure l’any 2024. Ara, però, afronta aquest repte amb més experiència i maduresa. Després de la primera prova de la temporada, Daniela Guillén encapçala la classificació amb 47 punts, els mateixos que suma l’italiana Kiara Fontanesi. La tercera posició és per a April Franzoni, amb 36 punts.

Les curses es disputaran dissabte a les 14.45 h i diumenge a les 13.15 h . Totes dues es podran seguir a través del canal Esport 3.

El Club Natació Lloret guanya dotze medalles en el Trofeu Sant Narcís de Promeses 2026

Va destacar l'actuació de Luka Ryazanov, guanyador de dues medalles d'or i escollit el millor nedador de la categoria 2015.

Emilly Den Otter (Karate Driss Academy), medalla de bronze en la Lliga Nacional de karate

Ho ha fet en el seu primer any en categoria cadet, després de proclamar-se, l'any passat, campiona d'Espanya.

Doble triomf de Daniela Guillén Daniela Guillén a l’última prova del Campionat d’Espanya de Motocròs

La lloretenca va guanyar les dues mànigues femenines, mentre que va aconseguir una bona novena posició a la masculina.

El Bàsquet Lloret es retroba amb la victòria a la pista del Collblanc (58-95)

Repassa quins han estat els resultats de lliga més destacats del cap de setmana.