25 C
Blanes

Derrota del Club Futbol Sala Lloret a la pista del Nou Escorial (3-2)

Per la seva banda, el Lloret Esportiu Futbol Sala, de Segona Catalana, va perdre 2-4 contra el Maçanet Futsal.

Imatge d'arxiu de futbol sala (shop13020)
Imatge d'arxiu de futbol sala (shop13020)
Borja González

Derrota del Club Futbol Sala Lloret, que va tornar sense cap punt del seu desplaçament a la pista del Nou Escorial, en la jornada 17 de la Divisió d’Honor Catalana. Els lloretencs van caure per un marcador de 3-2, tot i que van vendre cara la seva derrota.

Els rivals es van avançar molt d’hora, quan només s’havien disputat 2 minuts, i van fer el segon en el minut 6. Però els homes de Borja González no van abaixar els braços i van empatar poc després, amb les dianes de Gabriel Zárate i Eric González. En la represa, el Nou Escorial va fer el definitiu 3-2.

L’entrenador assegura que van ser millors i van disposar de moltes ocasions de gol.

“Vam sortir molt tocats, vam ser millors i vam tenir moltes més oportunitats de fer gol”

Borja González

Amb aquest resultat, el Club Futbol Sala Lloret es manté en el novè lloc de la classificació, amb 20 punts, amb 5 de marge respecte de la zona de descens.

La jornada tampoc va ser positiva pel Lloret Esportiu Futbol Sala, que va sumar la tercera derrota de la temporada. Va ser per un marcador de 2-4, a casa, davant del Maçanet Futsal.

Tots els gols del partit van arribar en el segon temps. Els rivals es van situar amb un 0-3, però Arnau Navarro, pel Lloret Esportiu, va retallar diferències. Els de Maçanet de la Selva van fer un quart gol i els lloretencs van tancar el marcador de derrota amb una segona diana, de nou per mitjà d’Arnau Navarro.

Tot i la derrota, l’equip es manté en zona d’ascens, en el segon lloc de la classificació, amb 24 punts.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.