25 C
Blanes

Detinguts un veí de Lloret i un de Malgrat per dur anabolitzants valorats en 6.000 euros i 7.000 euros en efectiu

Qui els va detenir és la policia local de Blanes.

El material comissat i els diners en efectiu (ACN)
El material comissat i els diners en efectiu (ACN)

Detingut un veí de Lloret i un altre de Malgrat per dur anabolitzants valorats en uns 6.000 euros, a banda de portar a sobre gairebé 7.000 euros en efectiu. Qui els va detenir és la policia local de Blanes.

Segons l’Agència Catalana de Notícies (ACN), els fets van passar aquest dimarts, a quarts de quatre de la tarda, quan diverses patrulles estaven fent un control de pas entre la carretera de Malgrat i l’Avinguda Catalunya, al barri de la Plantera. En un dels vehicles que van aturar hi anaven dos ocupants, un d’ells amb nombrosos antecedents policials. Davant d’això, els agents van demanar-los que baixessin i van escorcollar el vehicle. Ambdós detinguts no van dir a la policia què duien ni van donar cap mena d’explicació quan els van trobar els anabolitzants i els diners.

El Diari de Girona afegeix que els dos arrestats han quedat acusats de ser presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.