14.7 C
Lloret de Mar

Duel interpretatiu entre Jordi Bosch i Jordi Boixaderas

Representaran 'Final de partida', de Samuel Beckett, dirigida per Sergi Belbel, l'11 de febrer al Teatre de Lloret.

Boixaderas i Bosch, a 'Final de partida'.
Boixaderas i Bosch, a 'Final de partida'.

Darreres Notícies

Un “duel interpretatiu de primer nivell” entre Jordi Bosch i Jordi Boixaderas. La seva presència és un dels grans atractius de ‘Final de partida’, amb la qual vindran al Teatre de Lloret de Mar el proper 11 de febrer.

servicios profesionales jimenez

Estrenada a principis de desembre a Girona, l’obra, de Samuel Beckett, i dirigida per Sergi Belbel, forma part de l’anomenat ‘teatre de l’absurd’, segons Amaranta Gibert, directora del Teatre de Lloret.

Cartell de l'obra 'Final de partida'.

L’argument de ‘Final de partida’ és el següent. Quatre personatges es troben “confinats” en un espai tancat. Només dues finestres connecten amb un exterior sense vida.

El text de Beckett, de l’any 1959, adquireix un nou significat a partir de l’experiència viscuda pel món després de l’esclat de la pandèmia.

Ara torna un altre cop a l’escenari amb un repartiment d’intèrprets catalans estel·lar, encapçalat per Jordi Boixaderas, que torna als escenaris després d’una llarga absència, i Jordi Bosch. Els acompanyaran Jordi Banacolocha i Margarida Minguillon.

Abans de fer temporada al Teatre Romea de Barcelona, estarà de gira per Catalunya. A Lloret hi farà parada l’11 de febrer. Les entrades ja es poden comprar al web del Teatre, amb un descompte del 25%.

spot_img

El + Vist