El Bàsquet Lloret organitza, el cap de setmana del 17 i 18 de setembre, la segona edició del Memorial Felipe Cerro, un torneig de pretemporada per a les categories cadet i júnior. Hi haurà competició masculina el dissabte, mentre que la femenina serà el diumenge.

La cita serveix per recordar Felipe Cerro, que va ser president de l’entitat i que va morir el febrer del 2019, als 42 anys. A banda de tenir aquest record, es tracta d’un torneig que ajudarà als equips a preparar la pretemporada i poder arribar en un bon estat de forma a les seves respectives lligues, tal com ha comentat Marc Ciurana, director esportiu del club.
“Aquesta temporada, es divideix en les mateixes categories de l’any passat i tots els equips estaran entre Nivell A i Interterritorial”
Marc Ciurana
Una de les novetats d’aquesta temporada és que els equips sènior de l’entitat jugaran partits de presentació al finalitzar el torneig.
“Quan acabi el torneig, el nostre primer equip masculí jugarà contra el Castellar i el nostre sènior femení s’enfrontarà al Femení Maresme”
Marc Ciurana
El segon Memorial Felipe Cerro es disputarà els dies 17 i 18 de setembre, al pavelló del Molí.