25 C
Blanes

El Club de Vela Blanes organitza una regata benèfica per la lluita contra l’AME

El que es reculli amb les inscripcions, que costen de deu a trenta euros, es destinarà a la Fundació AME. La regata es farà el 7 i 8 de març.

Cartell
Cartell
Juan Miguel Aguirre

El Club de Vela de Blanes també se suma a la lluita contra l’Atròfia Muscular Espinal. L’entitat recaptarà diners per a investigar aquesta malaltia a través de la regata que organitza cada any al març.

Tot el que es reculli amb les inscripcions, que costen de deu a trenta euros, es destinarà a la Fundació AME, creada pels pares, familiars i amics de l’Aran, el nadó de vuit mesos que el mes passat va morir a causa d’aquesta malaltia que per ara no té ni cura ni tractament. A més, segons ha explicat el director esportiu del Club de Vela Blanes, Juan Miguel Aguirre, s’ha creat una fila zero perquè tothom pugui col•laborar amb la causa.

També se sortejaran samarretes signades dels primers equips del Barça, de l’Espanyol o del Girona. Segons Aguirre, la regata, on participaran des de nens de set anys fins a persones de 70 anys, serà un bon espectacle per veure des de terra.

La regata del Club de Vela Blanes, que per primera vegada serà benèfica, es farà el cap de setmana del 7 i 8 de març. Si va bé, l’entitat es plantejarà la possibilitat que la prova sigui solidària cada any.

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.