23.3 C
Blanes

El Club Hoquei Lloret torna a la competició, després de l’aturada per positius de Covid

Consulta els partits del cap de setmana en hoquei, futbol, futbol sala, bàsquet.

Els jugadors fent pinya (Club Hoquei Lloret).
Els jugadors fent pinya (Club Hoquei Lloret).

El Club Hoquei Lloret torna a la competició després d’un cap de setmana sense lliga, a causa de casos positius de Covid. Aquest dissabte, a les vuit del vespre, els homes de Xavi Albet jugaran a la pista del Mataró, en l’onzena jornada de l’OK Lliga Plata.

Els lloretencs volen seguir en dinàmica positiva i seguir mirant a les posicions capdavanteres. Ara mateix, l’equip és vuitè a la classificació, amb 13 punts, a tres de distància del rival d’aquest dissabte. El Mataró ocupa el quart lloc, amb 16 punts.

club hoquei lloret femeni
club hoquei lloret femeni

També tornarà a la competició el conjunt femení del Club Hoquei Lloret, de la Lliga Nacional Catalana, que tampoc va poder jugar la setmana passada per casos de Covid. Les jugadores de Sergio Alonso rebran la visita del Caldes, en la penúltima jornada de la primera fase del campionat.

Les lloretenques afronten la cita en el sisè lloc de la taula classificatòria, amb 9 punts. Les rivals, un dels equips més potents de la lliga, són terceres, amb 23 punts. El partit serà aquest diumenge, a les sis de la tarda, al Pavelló Municipal d’Esports.

L'equip, content per la victòria (Club Futbol Lloret)
L’equip, content per la victòria (Club Futbol Lloret)

En la Primera Catalana, el Club de Futbol Lloret obrirà la segona volta del campionat amb un exigent desplaçament al camp del Martinenc, que, tot i que no passa per un bon moment de forma, sempre és un rival complicat.

Els homes d’Albert Batllosera volen allargar la dinàmica positiva de resultats, que els ha portat a sumar 10 punts dels últims 12 que s’han disputat. Això els ha ajudat a allunyar-se de la zona de descens i ara mateix són setens a la classificació, amb 18 punts. El Martinenc, per la seva part, és onzè, amb 14 punts. L’encontre serà aquest diumenge a les 12 del migdia.

Juve Lloret
Juve Lloret

En la Tercera Catalana de futbol, la Juve Lloret rebrà la visita del Blanes “B”, en la setzena jornada de competició. Els jugadors d’Alessandro Sheshi jugaran aquest dissabte, a dos quarts de sis de la tarda, al camp del Molí, amb la intenció de sumar els tres punts i seguir en la lluita per l’ascens de categoria.

Club Futbol Lloret B
Club Futbol Lloret B

La jornada en aquesta categoria també tindrà un desplaçament del Club de Futbol Lloret “B” al camp del Sauleda. Els homes d’Iban Elías, que venen de guanyar la setmana passada, jugaran aquest dissabte a partir de les quatre de la tarda.

El Lloret, a la Copa Girona (Club Futbol Sala Lloret)
El Lloret, a la Copa Girona (Club Futbol Sala Lloret)

El Club Futbol Sala Lloret de la Divisió d’Honor Catalana jugarà a la pista del Pineda de Mar, aquest diumenge a dos quarts d’una del migdia. Ho farà amb la moral ben alta, després d’haver superat la setmana passada el líder de la categoria i haver sortit de la zona de descens. Ara mateix, els lloretencs són dotzens, amb 8 punts, mentre que el Pineda se situa onzè, amb 11 punts.

Un moment del partit del sènior masculí (Bàsquet Lloret)
Un moment del partit del sènior masculí (Bàsquet Lloret)

El sènior masculí del Bàsquet Lloret, que no va jugar la setmana passada per casos de Covid, es desplaçarà a la pista del Salt, el novè classificat de la Primera Catalana. L’equip de Marc Ciurana afrontarà el compromís situat en el tercer lloc, amb 18 punts. Serà el primer partit d’aquest 2022. Es jugarà aquest diumenge, a les cinc de la tarda.

Bàsquet Lloret femení
Bàsquet Lloret femení

També jugarà el sènior femení del Bàsquet Lloret. L’equip que entrena Dami Sosa rebrà l’Osona, aquest dissabte, a les set de la tarda, al Pavelló del Molí. El conjunt lloretenc afrontarà la cita en l’últim lloc de la classificació i després de perdre la setmana passada contra el Sabadell.  

Contingut per a tu

La policia fa servir la càmera tèrmica dels drons per prevenir accidents a la nit

És una eina que permet detectar situacions de risc de manera immediata i amb una "gran precisió".

Què hem de fer si veiem foc o una columna de fum en el bosc?

Lloret de Mar es troba ara en un risc moderat d'incendi forestal, que dona "una certa tranquil·litat però sempre cal estar alerta".

Concert de festa major aquest dissabte a Lloret de Dalt

Amb el duet format per Josep Soto i Jordi Torrents, que actuaran -si el temps ho permet- a les 22h.

Lara Torres: “és un honor ser la pregonera de les festes de Can Carbó i Mas Baell”

En el seu discurs, defensarà que vida de barri és possible en aquest indret, on "la convivència és excel·lent".

El Club Marina Casinet recupera el concert de jazz previ a la pandèmia

Es duu a terme avui (22h), a davant de la seu de l'entitat, en un sopar amb socis i simpatitzants.

Darrers programes

Bon Dia Bona Hora – 7 JULIOL 2025

L'informatiu matinal

Cocodril Club – 6 Juliol 2025

La història del pop-rock amb les cançons que s’han convertit en autèntics himnes

Club Privé – 5 Juliol 2025

Les nits de dissabte gaudeix del ritme que marca Disco Privé en el seu club particular

Ràdio Box – 5 Juliol 2025

L’actualitat musical i les novetats de la setmana. Presentat per Albert Batlle.