El ‘Cupó Diari’ de l’ONCE reparteix 35.000 euros a Lloret de Mar

Manuel Romero, venedor dels jocs responsables de l’Organització, és qui ha portat la sort a Lloret des del punt de venda ubicat al carrer Sant Pere, número 7.

Cupons de la ONCE (Diari de Girona).

L’ONCE ha repartit 35.000 euros a Lloret de Mar en el sorteig del ‘Cupó Diari’ d’aquest dilluns, 23 de novembre.

Manuel Romero, venedor dels jocs responsables de l’Organització, és qui ha portat la sort a Lloret des del punt de venda ubicat al carrer Sant Pere, número 7. Manuel, persona amb discapacitat com tots els venedors de l’ONCE, va vendre un cupó electrònic a través del Terminal Punt de Venda (TPV), en què el client pot escollir el número que més li agradi.

Lloret de Mar pertany a l’agència de l’ONCE a Blanes, que presta serveis personalitzats a 191 afiliats i afiliades i compta amb una xarxa de 104 agents venedors dels productes de joc de l’organització.

Enguany, l’ONCE ja ha repartit 81 milions d’euros en premis a Catalunya. El ‘Cupó Diari’ de l’ONCE ofereix, per 1,5 euros, 55 premis de 35.000 euros a les cinc xifres. A més, el client té l’oportunitat, per 0,5 euros més, de jugar també a la sèrie i guanyar ‘La Paga’ de 3.000 euros al mes durant 25 anys, que s’afegirà al premi de 35.000 euros.

Els cupons de l’ONCE es comercialitzen pels 19.000 agents venedors que integren la seva xarxa de vendes. A més, es poden adquirir des de la pàgina web oficial de joc de l’ONCE i establiments autoritzats.

A Catalunya són més de 10.000 els seus afiliats i el col·lectiu de l’ONCE i la seva Fundació supera les 15.000 persones. A Catalunya, l’ONCE compta en l’actualitat amb una xarxa de 2.500 venedors.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.

Lloret deixa enrere la calor extrema amb un descens de fins a 8 graus

El canvi de temperatura porta xàfecs irregulars i puntualment intensos, després de més de cinquanta dies sense pluja.