El jove Xavier Ricarte tanca avui el cicle «Nits de Piano al Teatre»

L’artista oferirà el concert “Els colors de l’èxtasi”, amb composicions pròpies i peces de Liszt o Schubert.

El jove pianista manresà (Nació Digital).
Xavier Ricarte
El jove Xavier Ricarte tanca avui el cicle «Nits de Piano al Teatre»
00:00

El pianista manresà Xavier Ricarte tanca avui a Lloret de Mar el cicle “Nits de Piano al Teatre”, organitzat pels Amics de la Música de Lloret. L’artista oferirà el concert “Els colors de l’èxtasi”, amb composicions pròpies i peces de Liszt o Schubert.

El pianista ha estat valorat per la crítica com una jove promesa amb sensibilitat, energia i intensitat musical, tant per a la interpretació com en la improvisació. La seva carrera va començar de ben petit, amb només 9 anys, amb un recorregut de concerts a Catalunya en un concurs de Joventuts Musicals.

A partir d’aquí, ha estudiat en prestigioses institucions, sempre amb unes qualificacions molt destacades i amb la formació a càrrec de professors rellevants. Actualment, Ricarte és professor titulat a l’Acadèmia Granados-Marshall.

El concert de Xavier Ricarte és aquesta tarda, a partir de les 20h, al Teatre de Lloret. El preu general de les entrades és de 10 euros, i de 7 euros pels jubilats i els estudiants. La venda de tiquets es farà una hora abans, a la taquilla de l’equipament.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.