El Lloret Convention Bureau fa una 70a de contactes en una acció promocional a Helsinki

Els responsables de l'organisme i la cadena Evenia han promocionat l'oferta lloretenca davant d'un seguit d'empreses del sector.

Montse Belisario a Helsinki

Montse Belisario
El Lloret Convention Bureau fa una 70a de contactes en una acció promocional a Helsinki

00:00



El Lloret Convention Bureau, l’ens públic i privat que gestiona les estades d’empresa i esdeveniments a la destinació, ha estat recentment a Helsinki.

Allà els responsables de l’organisme, juntament amb la cadena Evenia, han promocionat l’oferta lloretenca davant d’un seguit d’empreses del sector, sobretot britàniques i alemanyes.

Es tracta d’agències que organitzen esdeveniments i estades de negocis. Durant l’estada a Finlàndia, s’han fet una 70a de contactes amb mercats estratègics. Ho ha explicat Montse Belisario, directora del Lloret Convention Bureau.

El Convention Bureau té prevista la setmana que ve una estada a La Corunya. Serà del 25 al 27 de juny, en què ha previst reunir-se amb empreses del mercat nacional. En concret, té agendades una 30ª de trobades.

L’Àrea Bàsica de Salut Lloret-Tossa posa en marxa el Programa de Prescripció Esportiva

La iniciativa promou l'activitat física entre adults sedentaris amb patologies com la hipertensió, la diabetis, l'obesitat o problemes de salut mental.

Daniela Guillén pot fer història aquest cap de setmana al Mundial de Motocròs femení

La lloretenca afronta l'última prova com a líder i, si guanya, serà la primera pilot espanyola en aconseguir-ho.

Can Borrell celebra els 55 anys de vida amb una ‘mojitada’ especial aquest divendres

La Baba va obrir Can Borrell el 1971 i l'establiment segueix amb la mateixa essència i destinat, sobretot, a la gent del poble.

Lloret de Mar és la destinació catalana amb més hotels per a la Imserso

Hi ha 14 establiments adherits al programa. Els viatges s'han posat a la venda aquesta setmana.