El Pàdel Indoor Lloret és campió de Catalunya i disputarà el màster final d’Espanya

L'equip ha guanyat la lliga i les interseries catalanes i ha aconseguit pujar a la màxima categoria amateur, la Grand Slam.

Pàdel Indoor Lloret
Jordi Rossell
El Pàdel Indoor Lloret és campió de Catalunya i disputarà el màster final d’Espanya
00:00

Gran resultat pel Pàdel Indoor Lloret, que ha estat campió de Catalunya, després de guanyar la lliga i les interseries catalanes.

Es tracta d’una fita molt destacada, que els permetrà seguir competint a l’octubre, ja que del 15 al 17 disputaran el màster final d’Espanya, a València, on participaran els vuit millors equips de l’Estat.

El capità de l’equip, Jordi Rossell, assenyala que estan molt contents i orgullosos. I es prenen poder participar a la competició estatal com un premi.

“Per a nosaltres és un premi i és un gran reconeixement a la nostra feina”

Jordi Rossell

Tot i així, reconeix que ho donaran tot per fer el millor paper possible i, si poden, tornar amb el títol.

“El premi com a equip ja el tenim, però evidentment anem a intentar guanyar i intentar fer un bon paper”

Jordi Rossell

Aquesta temporada el Pàdel Indoor Lloret ha competit a la categoria 1.000, però pujarà a la Grand Slam, que és la màxima competició amateur de l’Estat. L’alegria no pot ser més gran. El secret dels èxits, el gran equip humà que formen.

“El secret és el grup humà que tenim, el pàdel és una excusa, que sí que a tots ens agrada, però com ens porten els uns amb els altres hi fa moltíssim”

Jordi Rossell

La sèrie nacional de pàdel és la màxima competició amateur de l’Estat en aquesta disciplina, amb 70.000 jugadors i 750 clubs, distribuïts en quatre categories. La temporada vinent, el Pàdel Lloret podrà jugar a la màxima, la Grand Slam.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.