El Vikingos Pàdel Team, campions de Catalunya amb un contundent 9-3

La pròxima cita és a Sevilla, amb el Màster Internacional.

El Vikingos Pàdel Team s’ha proclamat oficialment campió de Catalunya en la categoria 500.

El pàdel de Lloret de Mar torna a estar d’enhorabona. El Vikingos Pàdel Team s’ha proclamat oficialment campió de Catalunya en la categoria 500, consolidant-se com un dels grans referents del circuit després d’una actuació memorable en les recents Interseries. L’equip no només va aconseguir el títol, sinó que ho va fer exhibint un nivell de joc molt superior al dels seus rivals, demostrant una superioritat tècnica i tàctica aclaparadora.

La trajectòria de l’equip en aquesta fase final va ser impecable. Després de desfer-se dels seus rivals amb una autoritat pasmosa en la ronda de semifinals, els «vikingos» van arribar a la gran final amb la confiança pels núvols. Lluny de sentir la pressió de l’escenari, el conjunt lloretenc va desplegar un joc sòlid i agressiu que va desarmar completament els seus oponents. El marcador final, un contundent 9-3, va reflectir fidelment el domini absolut que van exercir sobre la pista, certificant així el màxim trofeu autonòmic.

Sense temps per a la relaxació, l’equip ja ha posat el punt de mira en la seva pròxima gran cita: el Màster Internacional. Aquesta prestigiosa competició es disputarà a Sevilla del 5 al 7 de juny, on el Vikingos Pàdel Team tindrà l’oportunitat de defensar el títol de campions i mesurar les seves forces contra els millors equips del panorama internacional.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.