El Rally de Lloret amplia el nombre de quilòmetres cronometrats

És una de les novetats de la 10a edició de la prova de motor, que tindrà lloc el febrer del 2023.

Eduar Pons i Cándido Carrera en durant un tram del Rally Lloret 2021
Guillem Pérez
El Rally de Lloret amplia el nombre de quilòmetres cronometrats
00:00

El Rally de Lloret celebrarà el desè aniversari el 10 i 11 de febrer del 2023 i ho farà amb diverses novetats. La primera, que ja s’ha presentat, és l’ampliació dels quilòmetres cronometrats de la prova, que serà de 176 repartits en 12 trams.

Per aquesta desena edició, l’empresa organitzadora, V-Line, amb l’Ajuntament de Lloret, han volgut introduir tot un seguit de millores que s’aniran anunciant a poc a poc. El director esportiu del rally, Guillem Pérez, destaca que «tindrem més quilòmetres cronometrats que mai, amb 176 quilòmetres repartits en 12 trams».

Pel que fa a la configuració del Rally, serà molt similar a la de la passada edició. Divendres i dissabte es disputaran tres trams cada dia, amb dues passades. El ‘shake down’ es mantindrà a Lloret Blau i tota l’activitat del parc d’assistència tornarà a estar a la zona de l’Hotel Evenia.

Una altra de les novetats arriba en temes estètics, amb un nou disseny en el cartell de presentació del Rally, on s’hi poden veure als guanyadors de l’edició anterior, Richard Genesca i Fabrice Nambruyde, conduint en una etapa nocturna. Segons els organitzadors, s’ha volgut mostrar «la bellesa» dels trams de la competició.

El Rally de Lloret és una cita plenament consolidada en el calendari d’esdeveniments de Lloret de Mar. En la passada edició, hi van participar 145 equips, amb una important presència de competidors internacionals.

El Bàsquet Lloret inaugura la nova temporada a Supercopa amb una derrota a Martorell (69-62)

L'entrenador, Marc Ciurana, no està content amb el joc de l'equip i considera que els falta temps per agafar el nivell necessari.

Lloret torna a ser seu de les Skate Series amb els millors especialistes de skate i roller

La competició se celebrarà de dissabte a diumenge a primera línia de mar, a la zona del Monument de la Sardana.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.