El recinte de Santa Clotilde liderarà una xarxa de jardins europeus

Lloret ho va proposar al V Fòrum Consultiu d'Itineraris Culturals Europeus i la proposta va tenir molt bona acceptació.

Representació lloretenca al Fòrum

Albert Robert
El recinte de Santa Clotilde liderarà una xarxa de jardins europeus

00:00



Lloret ha participat al V Fòrum Consultiu d’Itineraris Culturals Europeus, celebrat a Aranjuez i organitzat pel Consell d’Europa i el Ministeri d’Educació i Cultura.

La secció de Patrimoni Cultural hi va assistir per plantejar la possibilitat que es recuperi una xarxa de jardins històrics europeus liderada pels jardins de Santa Clotilde. El regidor de Cultura, Albert Robert, assegura que la resposta va ser molt bona. El regidor creu que això permetria obtenir fons europeus per millorar els jardins i la ruta en general. A més, al fòrum se’ls va donar la possibilitat d’obtenir un certificat en el termini d’un any.

De fet, tant Lloret com la Costa Brava van ser seleccionades en el fòrum com a exemples de bones pràctiques.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.