En la jornada 24 de la Copa Catalunya, derrota del sènior masculí del Bàsquet Lloret, que va caure per una diferència de 5 punts davant de la Unió Esportiva Montgat. El resultat final va ser de 67-72.
El partit va començar molt igualat, però els rivals van obtenir un parcial de 3-23 en el segon període que va ser insalvable. Després del descans, el Montgat va saber administrar l’avantatge i va marxar de Lloret de Mar amb el triomf, tot i el bon quart període dels lloretencs.
“Derrota merescuda, el Montgat va jugar un millor bàsquet i vam desconnectar en el segon període”.
Marc Ciurana
D’aquesta manera, el sènior masculí del Bàsquet Lloret acaba la jornada cinquè, amb 37 punts.
També va jugar el sènior femení del Bàsquet Lloret, en la Primera Catalana, amb una victòria per una diferència mínima d’un punt, a la pista del Lluïsos de Gràcia, per 42-43. D’aquesta manera, l’equip que entrena Dami Sosa va aconseguir la quinzena victòria de la temporada.
Les lloretenques van marxar al descans per darrere en el marcador, però un bon tercer període, amb un parcial de 7-14, els va donar aire per afrontar la recta final i tornar cap a Lloret amb una nova victòria en la butxaca. El sènior femení del Bàsquet Lloret, amb aquest triomf, és cinquè, amb 37 punts.