El Triangular Selva Marítima arriba a la 20a edició aquest dissabte

Com sempre, el Lloret, el Tossa i el Blanes es veuran la cara en partits de 45 minuts.

Josep Velis, al Triangular Selva Marítima de l'any passat (Portal 7)
Albert Batllosera
El Triangular Selva Marítima arriba a la 20a edició aquest dissabte
00:00

El Club de Futbol Lloret disputarà aquest dissabte la 20a edició del Triangular Selva Marítima. El tradicional torneig d’estiu enfrontarà els lloretencs, que competeixen a Lliga Elit, amb la Unió Esportiva Tossa, de Primera Catalana, i el Club Deportiu Blanes, de Segona Catalana.

Els partits, com sempre, tindran una durada d’una sola part de 45 minuts. El primer enfrontament serà entre el Tossa i el Blanes, a dos quarts de sis de la tarda. Una hora més tard, entrarà a escena el Lloret, que jugarà contra el perdedor del primer partit. A dos quarts de vuit, es disputarà l’últim duel, entre el Lloret i el guanyador del primer partit.

L’entrenador del Club de Futbol Lloret, Albert Batllosera, espera que l’equip ofereixi una bona versió i que estiguin motivats per diferents factors, com el fet de disputar el triangular com a locals o per la proximitat de l’inici de lliga.

“Tenim ganes de demostrar la plantilla i el nivell que tenim, a més, juguem a casa i és un factor que ens hauria de motivar per donar la millor versió”

Albert Batllosera

El Triangular Selva Marítima arriba a la vintena edició. Cada any es disputa en una seu diferent, entre Lloret, Blanes i Tossa. Aquest cop, toca Lloret. Pel Club de Futbol Lloret serà la penúltima prova abans d’iniciar la segona temporada en la Lliga Elit, la màxima competició del futbol català.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.