El vincle de Sorolla amb Santa Cristina pren forma d’una visita

La proposta, que es durà a terme els diumenges de setembre, deixa clar que el pintor va quedar meravellat des d'un primer moment amb la costa lloretenca.

«Santa Cristina es una maravilla». Són paraules textuals del pintor Joaquim Sorolla, a qui interpreta l’actor lloretenc Joan Romà Ortiz, que va dedicar a l’Ermita de Santa Cristina. L’artista valencià va retratar l’icònic paratge l’any 1915 a través del quadre “El pescado”, que actualment s’exposa a l’Hispanic Society of America de Nova York.

Aquest 2023 es commemora el centenari de la seva mort i, per aquest motiu, Lloret ha programat una visita teatralitzada a la plaça del Pi “Sorolla a Santa Cristina”. Aquest dijous s’ha fet la presentació en públic de l’esdeveniment, en què queda clar que Sorolla va quedar meravellat del litoral lloretenc des del primer moment.

La visita teatralitzada dedicada a Joaquim Sorolla i la seva relació amb Lloret de Mar es durà a terme els diumenges del mes de setembre i l’1 d’octubre. Les entrades es posaran a la venda a partir de la setmana que ve al web de la Capital de la Cultura Catalana i, de forma presencial, al Museu del Mar.

El projecte l’ha impulsat Amargura Cultura, el departament de Patrimoni Cultural de l’Ajuntament de Lloret amb la col·laboració de l’Obreria de Santa Cristina.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.

La 26a trobada de puntaires obrirà la jornada de l’11 de setembre

L'activitat serà de deu del matí a una del migdiada al passeig Verdaguer.